لوله سیاه ساوه

3.7/5 - (3 امتیاز)

لوله سیاه ساوه

جنس لوله صنعتی لوله سیاه ساوه که به عنوان لوله سنگین نیز شناخته میشود، از ورق سیاه یا همان ورق نرد گرم و طبق استاندارد DIN2440 تولید میشود. لوله سیاه ساوه در قطعه سازی، ساخت انواع شاسی، داربست، حفاظ و حصار،جک و صنایع مختلف دیگر کاربرد دارد. همچنین برای انتقال انواع سیالات همچون گازها، آب و روغن میتوان از لوله سیاه استفاده کرد.
برای تولید لوله سیاه ساوه، اول ورق نورد گرم را به شکل لوله فرم‌دهی میکنند و بلافاصله پس از جوش کاری درز، اضافات جوش توسط یک تیغچه برداشته شده و در آخربه اندازه مورد نظر برش‌ داده‌ می‌شود.
لوله درزدار به دو دسته لوله تست شده و لوله تست مردود تقسیم می‌شود. لوله تست‌شده، لوله‌ای است که تست هیدرواستاتیک را گذرانده و عدم نشتی آن ثابت شده است اما لوله تست مردود، تست هیدرواستاتیک روی آن انجام نشده و یا تست شده ولی نشتی داشته است.
از لوله سیاه ساوه در گازرسانی منازل و سیستم‌های شوفاژ نیز استفاده می شود. به همین خاطر به عنوان لوله گازی و یا لوله شوفازی هم نامیده میشوند. همچنین می‌توان از لوله سیاه ساوه گالوانیزه شده برای سیستم‌های لوله‌کشی آب نیز استفاده کرد.
جوش‌پذیری عالی، قیمت مناسب، تنوع ابعادی و سختی سطحی از ویژگی های لوله سیاه ساوه میباشد.

لوله ساوه

شرکت کارخانجات ساوه یکی از قدیمی ترین کارخانجات زیر مجموعه گروه صنعتی صفا است که در سال ۱۳۶۴ با هدف تولید انواع لوله تاسیس و بهره برداری گردید.
مدیریت این شرکت در جهت استراتژی توسعه بازار و افزایش تنوع محصولات و نفوذ به بازارهای خارجی، برنامه ریزی دقیق خود را جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات آغاز نمود و هم اکنون ظرفیت این کارخانه به ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تن لوله و انواع مقاطع فولادی در سایزهای گوناگون رسیده است.
روش تولید محصولات این کارخانه جوش مقاومتی ERW از نوع القایی فرکانس بالا و با استفاده از نوارهای گرم نورد شده و سرد نورد شده به روش شکل گیری Cold Forming می باشد. محصولات از قطر ۱۰ میلیمتر تا ۶۰۹٫۶ میلیمتر (از پیرامون ۳۱ میلیمتر تا ۱۹۱۵ میلیمتر) با قابلیت پلیسه برداری داخل از پیرامون ۸۸ میلیمتر به بالا تولید و عرضه می گردد.

Saveh Galvanized pipe

شرکت لوله برق گالوانیزه ساوه یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوله برق گالوانیزه در کشور می باشد. این شرکت با استفاده از خطوط گالوانیزاسیون پیشرفته امکان تولید 5000 هزار تن انواع لوله گالوانیزه برق را دارا می باشد.

لوله برق گالوانیزه ساوه علاوه بر مصرف در داخل در پروژه های عمرانی ، به کشورهای مجاور نیز صادر می گردد.

لوله برق گالوانیزه ساوه از سایزهای pg11 الی pg48 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های سبک و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد بسته بندی آن بصورت بندیل بوده و بر اساس هر متر فروخته می شود.

لوله های برق گالوانیزه ساوه در شاخه های 3 متری تولید می گردد.

از موارد استفاده از لوله های برق ساوه می توان به لوله کشی در پروژه های عمرانی ساختمانی ، صنعتی و سیستم های برق کشی جهت پروژه های دوربین مداربسته ، سیستم های امنیتی ، و کابل کشی در سوله های صنعتی می توان اشاره نمود.

لوله برق گالوانیزه ساوه

انواع لوله برق گالوانیزه ساوه

  • لوله برق گالوانیزه ساوه
  • لوله برق گالوانیزه ساوه سبک
  • لوله برق گالوانیزه
  • لوله برق گالوانیزه ساوه عمقی داغ

لوله برق ساوه

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله برق ساوه ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله برق گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های برق گالوانیزه ساوه ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

 جهت تماس با ما

برروی شماره ها کلیک کنید

02144254565
02144253565
09120434565

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code